Performance training

12ti měsíční cesta za poznáním

PT 3.0 Dawn of performance stojí na velice silných základech, postavených na informacích o biochemických a fyziologických procesech v našich tělech a současně na závěrech výzkumů i dlouholeté praxe o tom, jak je lze ovlivňovat pomocí specifického tréninku.

Jako příklad si můžeme vzít tvorbu tréninkového plánu pro maximální budování svalové hmoty. Když někdo tvoří takový tréninkový plán, tak nejčastěji postupuje jednou z těchto tří možností:

a) Vezmu to, co dělají všichni (protože pak to musí přece fungovat) a vydám to v lehce pozměněném kabátku.
Výsledek: Další kulturistický rutina, která bez adekvátní kůry skončí po 3-4 týdnech úvodní adaptace stagnací a nudou.

b) Budu rebel a použiji trénink určený primárně k něčemu zcela jinému (powerlifting, crossfit, strongman), protože lidé, kteří jej provozují, vypadají taky dobře.
Výsledek: Po 1-2 měsících úvodní adaptace na nový druh tréninku, bude hlavním výsledkem zlepšení se v daném typu tréninku (silovém sportu) s minoritními změnami postavy.

c) Na lístečky napíšu jednotlivé cviky, počty sérií a opakování a nechám potom tahat opilou opici z osudí, která vygeneruje náhodný tréninkový plán.

Oproti tomu při tvorbě protokolu Dawn of performance jsem postupoval takto:

  1. Fáze – osvícení (seminář o Moderních trendech ve stravě a tréninku v Manchesteru – říjen 2015).
  2. Fáze – rešerše vědecké literatury (říjen až prosinec 2015).
  3. Fáze – sbírání výsledků ověřených v praxi (Seminář o základních silových cvicích a summit nejlepších Amerických i celosvětových trenérů – Hawaii leden 2016).
  4. Fáze – aplikace osvojených postupů ve vlastním tréninku, tvorba koster tréninkových plánů + další studium (leden – duben 2016).
  5. Fáze – kritická konfrontace vlastních závěrů se systémem Ch. Poliquina, trénink pod jeho vedením (Seminář o tvorbě pokročilých tréninkových plánů – Marbella duben 2016).
  6. Fáze – integrace nově osvojených postupů do vlastního tréninku a testování (duben – květen 2016).
  7. Fáze – doplnění si znalostí o vnitřních pochodech v organismu z druhého nezávislého pohledu (Seminář hormony a neurotransmitery s W. Unsoldem – květen 2016).
  8. Fáze – integrace všech získaných informací z teorie i praxe do vlastního systému, jejich testování a sepisování samotných tréninkových plánů + točení instruktážních videí (červen 2016 – září 2016).
  9. Fáze – finální testování vytvořených tréninkových plánů + v rámci toho tvorba propagačních videí (Marbella – srpen 2016, Los Angeles – srpen 2016).
  10. Fáze – tvorba samotných tréninkových protokolů (září – říjen 2016) + doplnění si bílých míst a integrace nových poznatků (seminář Zisk mistrovství v základních cvicích s E. Coanem, M. Weningem a Ch. Poliquinem – Praha září 2016).

Ano, takto vypadala má 12 měsíců dlouhá cesta za vytvořením toho, co běžný uživatel vidí jako tréninkový protokol, ale co já sám vidím jako vysoce silný koncentrát poznání, pokroku a výsledků.

Již brzy na www.risebyperformance.cz/dawn

Může se Vám také líbit

Žádné komentáře

Napsat komentář