Hormonální optimalizace Performance lifestyle Spalování tuků

Odolnost na spalování tuků #1

Stále přibývá lidí, kteří bez ohledu na vynaložené úsilí a množství diet a postupů, které vyzkoušeli, za žádnou cenu nedokáží zhubnout! V takových případech potom hovoříme o odolnosti na spalování tuků (či obecněji přeměnu postavy). Ta přitom může  paradoxně vzniknout nejen nezdravým životním stylem, ale také při dlouhodobém dodržování fitness stravování, postaveného na mýtech o stravě. Pojďme se nyní společně podívat na první druh odolnosti na spalování tuků, kdy vzniká a proč.

 

Víte co mají společného lidé, kteří nemohou zhubnout tuk a přitom se dlouhodobě:

  • udržují v kalorickém deficitudodržují sacharidové vlny
  • přerušované hladovění
  • nemají čas jíst
  • jsou na tzv. dietě modelek (ráno jogurt, večer šampaňské)?

Společné mají to, že u nich vzniká odolnost na spalování tuků, protože jedí paradoxně příliš málo.
Ne vždy totiž platí, že méně jídla / maker / kalorií rovná se automaticky větší spalování tuků. Ba naopak. Nešetrné zacházení s restriktivními formami stravování vede u řady lidí k vleklým zdravotním problémům.

Co je příčinou?
Narušení hormonální rovnováhy. Stravování, ve kterém jíte dlouhodobě méně, než Vaše tělo potřebuje (tzv. energetické optimum), je totiž pro tělo chronickým zdrojem stresu, takže pak celý den vyplavuje stresový hormon kortizol. Výsledky?

  • likvidace štítné žlázy
  • katabolismus svalové hmoty
  • snižování imunity
  • kanibalismus mozku
  • hormonální kastrace
  • narušování střevní bariéry + vznik potravinových intolerancí

Není proto divu, že takoví lidé (především ženy, které ve snaze zhubnout zkoušejí různé restriktivní diety z magazínů, webů a od spřízněných oxandrolových bikin) mají problémy: se soustředěním, libidem, ztrátou erekce u mužů a periody u žen, častými záněty nebo sezónními onemocněními, trpí zimou a chladem, mají kožní problémy a přitom paradoxně i přes to, že skoro nejí, tak nehubnou.
Řešením je v takových případech nasazení protokolů hormonální optimalizace a změna stravování, tréninku i suplementace tak, aby se jednotlivé tělesné systémy začaly obnovovat.
Komplexní program pro obnovená hormonální rovnováhy zde:

 

PERFORMANCE LIFESTYLE 3.0: FAT BURNING PROTOCOL

Protokol je vhodný v těchto případech:

  • Dosáhli jste nějakých výsledků, ale nedaří se Vám dále hubnout.
  • Nemůžete se na určitých místech zbavit vysoce odolné tukové tkáně.
  • Nebo dokonce trpíte dlouhodobou odolností na přeměnu postavy.
  • Máte problémy s inzulínem, estrogeny nebo štítnou žlázou.
  • Hledáte vhodné stravování, trénink a suplementaci pro nadcházející měsíce.
  • Rádi byste určili, jaký druh stravování je pro Vás z dlouhodobého hlediska nejvíce vhodný.

 ZJISTI VÍCE

Zakoupit

Může se Vám také líbit

Žádné komentáře

Napsat komentář