Performance training

PT: Week of justice (Týden spravedlnosti)

Během října jsem odcvičil dvě týdenní super-akumulace ihned po sobě. Důvodem bylo dostat se po září, kdy byl tradiční deload (a práce na Fat burning protokolu), co nejrychleji do maximální formy, ideálně také s novými silovými maximy.

Výsledky?

  • 2 kg na váze nahoře.

  • Viditelně nižší procento tělesného tuku.

  • Bench +10 kg, ATG Squat + 10kg od posledního testu maximálek v létě.

  • Plus další spousta maximálek (např. Quad squat na YPSI boardu 152.5 kg, shyb s pauzou 4 sekundy s 50 kg a další).

  • Překonání dlouhodobé stagnace na bicepsu (viz obálka).

    A to vše za 14 dní tréninku!

 

Nemožné? Nikoliv. Super-akumulace zařazuji zpravidla 1-2x ročně, jejich podoba se liší podle toho, čeho chci dosáhnout, ale princip zůstává stejný: 10-12 těžkých tréninků týdně po dobu max. 2 týdnů, maximální soustředění na stravu, suplementaci a regeneraci (tzn. nepracujete, nestresujete se).

Se super-akumulacemi jsem začal už jako student na vysoké škole, kdy jsem měl prostě někdy až příliš volného času a trénoval jsem na základě jejich principu např. i pod vedením současného Německého top silového coache Wolfganga Unsoelda. O mechanismu jejich účinku si můžete přečíst v článku níže.

Ne každý má možnost se 3-4 měsíce (tak dlouho trvá standardní protokol PT) soustředit primárně na cvičení, každý ale dokáže najít SEDM DNÍ – 1 TÝDEN, kdy dokáže tréninku, stravě a regeneraci obětovat vše!

 

Článek: Proč je super-akumulace tak efektivní?

 

PT: WEEK OF JUSTICE

Popis protokolu:
  • Super-akumulace (intenzivní nahromadění tréninků v řadě).
  • 6 dní, 11 tréninků (5x dvoufázově + 1x dopoledne).
Popis:
  • Cílem super-akumulačního týdne je během jednoho týdne odcvičit celkem 11 extrémně těžkých tréninků.
  • Při vhodně zvolené stravě, suplementaci a regeneraci zareaguje tělo na tento extrémní režim novým růstem, zvýšením síly i výkonnosti.
  • Po několika dnech superkompenzace pak uvidíte výsledky, o jaké se člověk běžně snaží dlouhé měsíce.
Cíle (za 7 dní):
  • Nabrat 2-4 kg na váze a 1 cm přes paže.
  • Zvýšit maximální váhy o 10-15 kg na základní cviky.
  • Získat nové standardy techniky pro všechny začleněné cviky.
  • Nahlédnout do kuchyně toho nejefektivnějšího tréninku pro funkční hypertrofii.
CENA: 800 Kč ZAKOUPIT
Obsahuje: 

  • 78 barevných stran A4 v kompletně novém designu.
  • 7 dní, 11 tréninkových rozpisů.
  • Karty s vyobrazením, popisy a technikou všech použitých cviků (nové standardy, které můžete využívat ve svém tréninku dlouhé měsíce).
  • 3 kompletní vzorové jídelníčky pro muže i ženy (různé somatotypy), které jsou vytvořeny této super-akumulaci na míru.
  • Všechny potřebné suplementy (pro začátečníky i pokročilé), které budete potřebovat, abyste tréninky uregenerovali.
  • Návod na psychickou i fyzickou přípravu pro tuto super-akumulaci.
  • Harmonogram každého dne od probuzení do poslední minuty přes spánkem i harmonogram celé super-akumulace s informacemi, jak si rozložit tréninky a kdy udělat volno.
  • Návody jak akumulaci prodloužit na dvojnásobek nebo naopak zredukovat počet tréninků na jeden denně a přitom nic nevynechat.
  • Spousta fotografií zachycujících mou vlastní aplikaci této super-akumulace včetně všech maximálek

 

-ZOBRAZIT VÍCE-

 

Může se Vám také líbit

Žádné komentáře

Napsat komentář