Performance lifestyle Spalování tuků

Jsou pro Vás sacharidy vhodné?

Zatímco se proponenti táborů vysoce-sacharidového a nízko-sacharidového stravování přou v někonečných debatách, hází po sobě články s nejnovějšími studiemi a navzájem se provokují na sociálních sítích, moudří klienti PL 3.0 Fat burning protokolu dávno vědí, že neexistuje jedna konečná odpověď, protože platí oboje.

Vaše tolerance či potřeba sacharidů je totiž dána z větší míry geneticky, kde o přesných genech se budeme bavit na Univerzitě performance lifestyle. Tato genetická predispozice je pak samozřejmě tvarována tím, jak se dlouhodobě stravujete. Pokud se přitom nebudete stravovat ve shodě se svými geny, budete mít stále problémy s přeměnou postavy i zdravím!

K dosažení vhodného stravování na základě genetiky nyní můžete využít 2 možností:

  1. PL 3.0 Fat burning protokol, jehož hlavním cílem je nalezení Vašeho fenotypu, který Vám řekne, jak se dlouhodobě stravovat (na základě genetického nastavení), ať již bude Váš cíl spalování tuků nebo nabírání svalové hmoty.
  2. Na Univerzitě si pak v rámci dvou přednášek vysvětlíme, na jaké vědě je tento přístup postaven, a jak toho zjistit více o vlastní individualitě (a genech).

 


Dívání se na svět stravování a přeměny postavy černobíle, tedy tak, že platí buď A nebo B zavání dobou před revolucí. V moderním přístupu systému Performance lifestyle zavádíme post-formální myšlení, kdy pracujeme se vzájemnými protiklady k dosažení nových výsledků. A o tom, naučit se takto myslet, bude vlastně celá Univerzita Performance lifestyle.

Adam Česlík

Může se Vám také líbit

Žádné komentáře

Napsat komentář