Performance training

Nový systém PT a prevence přetrénování

Víte, co bylo velkou chybou předešlých tréninkových protokolů Performance training?

Byly pro většinu lidí prostě příliš těžké, takže si je hodně klientů muselo zjednodušovat nebo cvičit na úkor použitých vah. A když už je někdo zvládl dokončit naplno, potřeboval pak většinou 2-3 měsíce na jednotce intenzivní péče s profesionálním psychiatrem.

Tomu už se ale stávat nebude, protože tréninky v novém systému PT jsou nyní napsány tak, aby podle nich mohl dlouhodobě cvičit, a přitom se neustále zlepšovat, i jedinec s průměrnou regenerací a genetikou.

Tréninků je méně (většinou 4-5 týdně), jsou strukturně jednodušší (obsahují méně cviků), ale díky tomu se můžete více soustředit na to skutečně důležité:

Nastavení tréninkových proměnných (a jejich striktní dodržování) a především progres na použité váze a především: Regeneraci.

Do protokolů jsou nově zařazeny také povinné deload týdny, kdy se většinou trénink po 3 týdny stává náročnějším a následuje 1 týden lehčího tréninku (buď je méně sérií nebo se používají menší váhy).

Zatímco původní protokoly jsem psal na základě vlastních regeneračních kapacit, které jsem dlouhá léta postupně navyšoval, nyní jsem si nalil čistého vína a tréninky udělal takové, aby se mohly stát dlouhodobou součástí Vašeho životního stylu a neustále Vás bavily.

Nezapomeňte totiž na staré heslo odboje: Train hard, train smart!

PS: Proslýchá se, že zdi těch nejspodněji uložených kobek v Bohnicích jsou lemovány exkrementy a krví, kterými se zdejší choří jedinci snažili napsat RISE a po večerech lze prý ještě stále slyšet hlasité nářky linoucí se chodbami, které stále dokola vyjmenovávají použité tréninkové proměnné. Jednalo se prý o skupinu klientů, kteří navzdory upozornění ať to nedělají, cvičili 2 protokoly najednou.

 

Může se Vám také líbit

Žádné komentáře

Napsat komentář

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.