Performance training

2 měsíční trénink pro ženy

Co bylo dlouho v plánu, se konečně stalo skutečností a ve výběru specializací Vám tak nyní přibyla nová volba, kterou je specializace ZAČÁTEČNÍK. Ta zatím obsahuje pouze dvě tréninkové fáze a slouží jako vstup do systému pro klienty (muže i ženy), kteří zatím měli málo zkušeností se silovým tréninkem a systém Performance jim proto ucházel.

 

Než si řekneme, co tato specializace obsahuje, je potřeba zmínit dvě věci:

1. Je genderově neutrální, přesto ji zatím budeme prezentovat jako primárně pro ženy (nejen začátečníky), protože ženám zatím v novém systému PT chybělo místečko. Tréninkový plán navíc napsala žena (Lenka) a současně se s ní natočily i všechny cviky (které sama cvičí). Trénink a cviky pro druhou fázi vymyslel Kuba (se kterým jsme je i natočili), stále se však jedná o trénink vhodný pro ženy.

2. To, že jsou nějaké cviky natočeny s ženou (Lenka) nebo mužem (Kuba) ještě neznamená, že by je mohlo cvičit pouze toto pohlaví. V tréninku platí rovnocennost (viz Jana, která jede Maximal performance lépe než leckterý chlap). Natočením první fáze s Lenkou jsme se snažili pouze zavděčit ženám a ulehčit jim vstup. Rozhodně to ale neznamená, že by podle tohoto tréninku nemohli cvičit začátečníci muži. Ba naopak – specializace je určena i jim.

Při první platbě je nově potřeba vyplnit pohlaví, které v budoucnu použijeme, abychom genderově personalizovali používání odboje a ženy tak měly ženskou verzi a muži mužskou.

 

Co obsahuje specializace začátečníka?

  • 2 tréninkové protokoly (fáze): (Wo)MAN UP! a Captain Marvel.
  • 40 tréninků pro celé tělo na tuk, svaly i výkonnost.
  • 89 nových cviků natočených s Lenkou s Kubou
  • Stravování pro začátečníky (fáze 1), i pokročilé (fáze2). 
  • 12 článků o tréninku, stravě a suplementaci. 

 

Pro koho je určená?

Specializace pro začátečníky je určena pro muže i ženy, kteří si dali za cíl následující:

  • Přeměna postavy: Naučíte se, jak správně cvičit a jíst pro spalování tuků i nabírání svalové hmoty. Jak pro muže, tak pro ženy.
  • Zlepšení mobility a stability: Dostatečná mobilita je nezbytná pro pokročilejší cviky z dalších specializací.
  • Kompenzace sedavého zaměstnání: Pokud jako většina lidí ve své práci sedíte nebo stojíte na místě, tak potřebujete trénink, který Vás bude nejen ničit, ale bude také tyto nedostatky kompenzovat.
  • Vybudování základní síly: Celý systém PT stojí na postupném zvyšování Vaší síly (která je objektivním ukazatelem pokroku). V této specializaci pro ní vytvoříme nezbytné základy.
  • Práce na výkonnosti: Aby Vaše tělo správně fungovalo a dařila se Vám přeměna postavy, musíte mít také dostatečně silný kardiovaskulární systém, i na ten se proto zaměříme.
  • Optimalizace zdraví: Specializace pro začátečníky není pouze o tréninku, ale také o stravě, suplementaci a optimalizaci životního stylu. Vše najdete v připojených článcích.

Může se Vám také líbit

Žádné komentáře

Napsat komentář

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.