Performance lifestyle Potraviny

Jaro a změna biorytmů – jak na to?

Pro ty z Vás, kdo si toho náhodou během víkendu nevšimli, protože byla ještě docela kosa – tak nám v sobotu proběhla jarní rovnodennost, která má v systému Performance své extrémně důležité místo!

Znamená to totiž, že se nám právě otevřela světlá část roku, jak označujeme jaro a léto. Proč je to důležité? Inu stejně jako všichni živočichové a rostliny, i lidská rasa se vždy vyvíjela v souladu se změnami v přírodě, a změna ročního období je tak spjata i se změnou našich vnitřních biorytmů.

Aktuální příchod teplých a slunečních dní předznamenává k tomu, že pokud je využijete správně, začne se Vaše tělo (a mitochondrie) probouzet po temné a náročné zimě, kdy si nebudeme nic nalhávat, byla

Zatímco v zimě, jako jsme mnohokrát zmiňovali na různých místech, byste se měli více věnovat introspekci, sobě sama, vzdělávat se a rozvíjet, tak s příchodem jara nastává okamžik vše přetavit v praxi a rozkvést jako poupátko 😄

Během jara proto v systému Performance doporučujeme udělat několik plynulých, organických a pro některé intuitivních změn:

🔸 1. Upgradujte svou ranní rutinu tak, abyste po probuzení byli co nejrychleji venku, v kontaktu se zemí a na vycházejícím slunci.

🔸  2. Přejděte ke stravování pro světlou sezónu a jaro, které více odpovídá tomu, co naše tělo v této době skutečně potřebuje. Mění se skladba potravin, variabilita receptů a obecně jídla, která Vám pomohou získat více energie, zbavit se přebytečného tuku a cítit se celkově dobře.

🔸  3. Začněte zařazovat suplementaci a superlátky, které se hodí pro světlou část sezóny, jako je matcha a japonský zelený čaj, které teď mají více prostoru než těžké adaptogeny a medicinální houby.

🔸 4. Během dne buďte co nejvíce venku, na denním světle, provádějte kontakt se zemí a nořte se do přírody o víkendech. Využívejte tekoucí vodní toky pro imerzi, pijte ze studánek. Napojte se zpět na přírodu.

🔸 5. Využijte více světla, slunce a nový příval energie kreativně: Opusťte po zimě to, co už Vám neslouží, nastavte si nové cíle, rozhodněte se, kam budete směřovat svou energii, abyste se posunuli dále, ať již z hlediska zdraví, seberozvoje nebo třeba i finanční situace.

🔸 6. Stanovte si jasně definovaný záměr, kterého se budete další měsíce držet. Ten Vám dá potřebný drive, focus a dopamin, který budete potřebovat!

🔸 7. A ideálně zařaďte nějakou formu psychospirituální praxe, ať již v podobě práce s dechem, vizualizací, meditací, journalingu a dalších technik, které Vás vracejí k sobě, umožňují se zastavit a vychutnat přítomný okamžik a pracovat se stresem.

🏞️ Kompletní manuály a návody na to, jak upravit svůj Performance lifestyle podle přirozených biorytmů najdete i se dvěmi Performance kuchařkami v našem hlavním protokolu PL: Naturae – www.odbojpt.cz/start

💫 A pokud už máte tyhle základy zažité, a chcete udělat ve svém životě nový krok kupředu, tak jaro je ideální čas pro to, začít s naším novým video-kurzem SUPERNATURAL: www.plviom.cz (12 lekcí, 12 týdnů, 12 hodin přednášek, 12 protokolů s úkoly).

Může se Vám také líbit

Žádné komentáře

Napsat komentář

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.