Protokol pro maximální spalování tuků

 

Jaký je důvod toho, že lidé nedosahují ve fitness svých cílů? Že mohou roky posilovat bez zjevných výsledků? Platit si trenéry, cvičit dle plánů, zkoušet neuvěřitelné jídelníčky i diety? A přesto selhávají, klopýtají a nakonec padají?

 

Až příliš často totiž slepě dodržují striktně nastavené diety a tréninkové rozpisy, aniž by u toho naslouchali tomu, co jejich tělo doopravdy potřebuje. Nejsou to totiž makroživiny a cviky, které rozhodují o spalování tuků, ale vnitřní nastavení Vašeho organismu v čele s hormony. Oproti zastaralému přesvědčení to proto není dieta, která vytváří výsledky, ale člověk sám.

 

 


Spalování tuků a snižování váhy je na poli silového tréninku, profesionálního sportu i generálního fitness hlavním tématem poslední dekády. Řada neúspěšných postupů, zničujících diet a zahlcení mýty o stravě však ve většině případů vede pouze k neúspěchu a zklamání. Pravdou, opakovaně potvrzovanou vědeckým výzkumem i světově uznávanými kapacitami je, že spalování tuků jde ruku v ruce s mírou Vašeho zdraví, především pak Vašimi hormony, jejichž optimalizací lze nastartovat spalování i vysoce odolné tukové tkáně. 

 

Performance lifestyle 3.0: Fat burning protokol je dlouho očekávaný specializační protokol zaměřený na spalování tuků a s ním spojenou optimalizaci hormonů.

Protokol je určen pro všechny, od úplných začátečníků, kteří v něm naleznou přesně dané jídelníčky a tréninkové rozpisy, až po elitní klienty systému Performance lifestyle, kteří zase ocení odborné články, pravidla pro pokročilé a možnost vytvářet si vlastní trénink i stravování. 

 

Protokol obsahuje 4 na sebe navazující fáze, které jsou vždy složené z určitého stylu stravování, protokolů hormonální optimalizace a NOVĚ také specifického tréninku. V protokolu tedy naleznete vše, co budete potřebovat k dosažení vysněné postavy.  Na několika místech se cesta protokolem rozděluje na základě Vašeho genetického nastavení, zkušeností, toho jak jste se stravovali v minulosti  nebo výsledků, kterých jste dosáhli. Díky tomu se nejedná o jeden stejný a lineární protokol pro všechny, ale jeho podoba se bude lišit v závislosti na Vaší individualitě. Do hry tak poprvé vstupují intervenující proměnné jako je množství hormonů, nastavení metabolismu, síla trávení či detoxikace.

A nebojte, byť může výše uvedené působit složitě, celý protokol je napsán systémem vysvětlujících a shrnujících tabulek, které Vám vždy stručně a přehledně vysvětlí, co máte dělat.

 

PERFORMANCE LIFESTYLE 3.0: FAT BURNING PROTOCOL

Délka protokolu: 12 týdnů – 6 měsíců  (podle toho, jak rychle dosáhnete výsledků).
Pro koho je určen:
  • Všechny úrovně pokročilosti
  • Procento tělesného tuku od 30 % do 8 %
  • Pro muže i ženy.
Prerekvizity:
Cíle:
  • specializace na spalování tuků – pro muže i ženy
  • hormonální optimalizace – inzulín, estrogeny, štítná žláza

 CENA: 2000 Kč

Zakoupit
Protokol je vhodný v těchto případech:

  • Dosáhli jste nějakých výsledků, ale nedaří se Vám dále hubnout.
  • Nemůžete se na určitých místech zbavit vysoce odolné tukové tkáně.
  • Nebo dokonce trpíte dlouhodobou odolností na přeměnu postavy.
  • Máte problémy s inzulínem, estrogeny nebo štítnou žlázou.
  • Hledáte vhodné stravování, trénink a suplementaci pro nadcházející měsíce.
  • Rádi byste určili, jaký druh stravování je pro Vás z dlouhodobého hlediska nejvíce vhodný.

 

Obsahuje:

  • 200 stran obsahujících 4 na sebe navazující fáze, v rámci kterých budete postupně optimalizovat 5 hlavních faktorů stojících za maximálním spalování tuků.
  • 3 rozdílné stravovací styly pro spalování tuků, které se každý týden mění a vyvíjejí!
  • Pravidla pro začátečníky i pokročilé.
  • NOVĚ: Seznamy povolených, omezených a zakázaných potravin pro daný styl stravování.
  • Možnosti individuální úpravy na základě Vaší genetiky i zkušeností.
  • Celkem 8 suplementačních protokolů – pro optimalizaci hormonů i maximální efekt tréninku.
  • Podrobné popisy použitých doplňků stravy včetně více variant, kde je nejlépe zakoupit.
  • TRÉNINK: 3 různé druhy tréninku pro maximální spalování tuků.
  • Dlouhodobý protokol, který Vám na základě Vašich výsledků řekne, jak se stravovat dále.
  • Teoretické kapitoly o tom, jak funguje spalování tuků i vyvracení nejčastějších fitness mýtů o stravě.
  • BONUS: A jako bonus získáte několik kompletních ukázkových jídelníčků i s recepty, abyste získali inspiraci, jak vytvářet nejen nutričně bohatá, ale také chutná jídla! 

REFERENCE


PERFORMANCE LIFESTYLE

Performance lifestyle (PL) je komplexní stravovací systém, určený k přeměně postavy (nabírání svalové hmoty, spalování tuků, rekompozice), zvyšování fyzického (při sportu, tréninku) i psychického výkonu (při práci, podnikání, tvorbě, studiu) a celkové optimalizaci životního stylu.

Jeho třetí a nejvyšší stupeň Performance lifestyle 3.0 přidává do hry doposud opomíjená témata optimalizace zdraví, prevence a léčby nemocí a hormonální a neurotransmiterovou optimalizaci.

IMG_9817 (1)Východiska poznatků systému Performance lifestyle jsou:

  • Analýzy aktuálních vědeckých výzkumů – oproštěné od nejčastějších chyb interpretace a špatné citace.
  • Vědomosti světově uznávaných kapacit z oblasti tréninku a výživy (jako je v současnosti světově nejvíce ceněný trenér Ch. Poliquin, na obrázku vpravo s Adamem Česlíkem během semináře na Hawaii).
  • Léty osvědčené postupy z praxe špičkových doktorů funkční a celostní medicíny.
  • Propojení poznatků západní medicíny a tradičních lékařských systémů.
  • Osobní zkušenosti z praxe trenéra i psychologa.
  • Self-experimenty Adama Česlíka.
  • Výsledky stovek spokojených klientů od profesionálních sportovců a vojáků po ženy v domácnosti.
  • Kritériem pro začlenění jakéhokoliv poznatku do systému Performance lifestyle přitom je opakované potvrzení ve vědeckých výzkumech, se současným nezávislým potvrzením trenérské kapacity či doktora světové úrovně a následné otestování ve vlastní praxi.

 

Mgr. Adam Česlík

Mýty o stravě 1 - objemová fázeTvůrce a majitel tréninkového systému Performance training a stravovacího systému Performance lifestyle. Jeho tvrdý a nekompromisní přístup přinesl výsledky tisícům klientů, ať již v osobní praxi nebo prostřednictvím tréninkových a stravovacích protokolů.

  • Deset let trvající praxe v oblasti zvyšování výkonu a přeměny postavy.
  • Absolvování seminářů a učení se v osobním kontaktu od nejlepších trenérů po celém světě. 
  • Stovky neuvěřitelných přeměn klientů protokolů Performance lifestyle.
  • První přirozený experiment přerušovaného hladovění na světě.
  • Titul z psychologie z klinické specializace.
  • Sám je důkazem efektivity vlastního systému.

 

Přednášky Performance lifestyle