PL 3.0 Fat burning protokol

 

Jaký je důvod toho, že lidé nedosahují ve fitness svých cílů? Že mohou roky posilovat bez zjevných výsledků? Platit si trenéry, cvičit dle plánů, zkoušet neuvěřitelné jídelníčky i diety? A přesto selhávají, klopýtají a nakonec padají?

 

Až příliš často totiž slepě dodržují striktně nastavené diety a tréninkové rozpisy, aniž by u toho naslouchali tomu, co jejich tělo doopravdy potřebuje. Nejsou to totiž makroživiny a cviky, které rozhodují o spalování tuků, ale vnitřní nastavení Vašeho organismu v čele s hormony. Oproti zastaralému přesvědčení to proto není dieta, která vytváří výsledky, ale člověk sám.

 

 


Spalování tuků a snižování váhy je na poli silového tréninku, profesionálního sportu i generálního fitness hlavním tématem poslední dekády. Řada neúspěšných postupů, zničujících diet a zahlcení mýty o stravě však ve většině případů vede pouze k neúspěchu a zklamání. Pravdou, opakovaně potvrzovanou vědeckým výzkumem i světově uznávanými kapacitami je, že spalování tuků jde ruku v ruce s mírou Vašeho zdraví, především pak Vašimi hormony, jejichž optimalizací lze nastartovat spalování i vysoce odolné tukové tkáně. 

 

Performance lifestyle 3.0: Fat burning protokol je dlouho očekávaný specializační protokol zaměřený na spalování tuků a s ním spojenou optimalizaci hormonů.

Protokol je určen pro všechny, od úplných začátečníků, kteří v něm naleznou přesně dané jídelníčky a tréninkové rozpisy, až po elitní klienty systému Performance lifestyle, kteří zase ocení odborné články, pravidla pro pokročilé a možnost vytvářet si vlastní trénink i stravování. 

 

Protokol obsahuje 4 na sebe navazující fáze, které jsou vždy složené z určitého stylu stravování, protokolů hormonální optimalizace a NOVĚ také specifického tréninku. V protokolu tedy naleznete vše, co budete potřebovat k dosažení vysněné postavy.  Na několika místech se cesta protokolem rozděluje na základě Vašeho genetického nastavení, zkušeností, toho jak jste se stravovali v minulosti  nebo výsledků, kterých jste dosáhli. Díky tomu se nejedná o jeden stejný a lineární protokol pro všechny, ale jeho podoba se bude lišit v závislosti na Vaší individualitě. Do hry tak poprvé vstupují intervenující proměnné jako je množství hormonů, nastavení metabolismu, síla trávení či detoxikace.

A nebojte, byť může výše uvedené působit složitě, celý protokol je napsán systémem vysvětlujících a shrnujících tabulek, které Vám vždy stručně a přehledně vysvětlí, co máte dělat.
 

 

PERFORMANCE LIFESTYLE 3.0: FAT BURNING PROTOCOL

Délka protokolu: 12 týdnů – 6 měsíců  (podle toho, jak rychle dosáhnete výsledků).
Pro koho je určen:
  • Všechny úrovně pokročilosti
  • Procento tělesného tuku od 30 % do 8 %
  • Pro muže i ženy.
Prerekvizity:
Cíle:
  • specializace na spalování tuků – pro muže i ženy
  • hormonální optimalizace – inzulín, estrogeny, štítná žláza
Protokol je vhodný v těchto případech:

  • Dosáhli jste nějakých výsledků, ale nedaří se Vám dále hubnout.
  • Nemůžete se na určitých místech zbavit vysoce odolné tukové tkáně.
  • Nebo dokonce trpíte dlouhodobou odolností na přeměnu postavy.
  • Máte problémy s inzulínem, estrogeny nebo štítnou žlázou.
  • Hledáte vhodné stravování, trénink a suplementaci pro nadcházející měsíce.
  • Rádi byste určili, jaký druh stravování je pro Vás z dlouhodobého hlediska nejvíce vhodný.

 

Obsahuje:

  • Více než 200 stran pokrytých převážně praktickými informacemi, které můžete ihned začít aplikovat.
  • 4 na sebe navazující fáze, v rámci kterých budete postupně optimalizovat 5 hlavních faktorů stojících za maximálním spalování tuků.
  • 3 rozdílné stravovací styly pro spalování tuků
  • V každé fázi naleznete:
    • Představení daného stylu stravování.
    • Přesně nastavenou frekvenci a složení jídel.
    • Určení makroživin vždy dvěma způsoby (pravidla pro začátečníky a pokročilé).
    • Nastavení postupné progrese tak, abyste každý týden dosahovali nových výsledků.
      • Včetně zahrnutí předešlých výsledků a Vašich genetických predispozic.
    • NOVĚ: Seznamy povolených, omezených a zakázaných potravin pro daný styl stravování.
  • Celkem 8 protokolů tréninkové a hormonální suplementace!
    • Podrobné představení všech použitých suplementů, jejich mechanismu účinku, dávkování a kde je koupit.
  • TRÉNINK: Rady a tipy, jak si pro každou fázi poskládat ten nejefektivnější trénink, stejně jako konkrétní tréninkové rozpisy pro spalování tuků!!!
  • Dlouhodobý protokol, který Vám na základě Vašich výsledků řekne, jak se stravovat dále.
  • Představení těch nejefektivnějších tuk spalujících suplementů.
  • Vysvětlující kapitoly:
    • principy spalování tuků
    • hormony a jejich efekt
    • mýty o stravě
    • různé druhy odolnosti na přeměnu postavy.
  • BONUS: A jako bonus získáte několik kompletních ukázkových jídelníčků i s recepty, abyste získali inspiraci, jak vytvářet nejen nutričně bohatá, ale také chutná jídla! C

 CENA: 2000 Kč

Zakoupit

REFERENCE


PERFORMANCE LIFESTYLE

Performance lifestyle (PL) je komplexní stravovací systém, určený k přeměně postavy (nabírání svalové hmoty, spalování tuků, rekompozice), zvyšování fyzického (při sportu, tréninku) i psychického výkonu (při práci, podnikání, tvorbě, studiu) a celkové optimalizaci životního stylu.

Jeho třetí a nejvyšší stupeň Performance lifestyle 3.0 přidává do hry doposud opomíjená témata optimalizace zdraví, prevence a léčby nemocí a hormonální a neurotransmiterovou optimalizaci.

IMG_9817 (1)Východiska poznatků systému Performance lifestyle jsou:

  • Analýzy aktuálních vědeckých výzkumů – oproštěné od nejčastějších chyb interpretace a špatné citace.
  • Vědomosti světově uznávaných kapacit z oblasti tréninku a výživy (jako je v současnosti světově nejvíce ceněný trenér Ch. Poliquin, na obrázku vpravo s Adamem Česlíkem během semináře na Hawaii).
  • Léty osvědčené postupy z praxe špičkových doktorů funkční a celostní medicíny.
  • Propojení poznatků západní medicíny a tradičních lékařských systémů.
  • Osobní zkušenosti z praxe trenéra i psychologa.
  • Self-experimenty Adama Česlíka.
  • Výsledky stovek spokojených klientů od profesionálních sportovců a vojáků po ženy v domácnosti.
  • Kritériem pro začlenění jakéhokoliv poznatku do systému Performance lifestyle přitom je opakované potvrzení ve vědeckých výzkumech, se současným nezávislým potvrzením trenérské kapacity či doktora světové úrovně a následné otestování ve vlastní praxi.

 

Mgr. Adam Česlík

Mýty o stravě 1 - objemová fázeTvůrce a majitel tréninkového systému Performance training a stravovacího systému Performance lifestyle. Jeho tvrdý a nekompromisní přístup přinesl výsledky tisícům klientů, ať již v osobní praxi nebo prostřednictvím tréninkových a stravovacích protokolů.

  • Deset let trvající praxe v oblasti zvyšování výkonu a přeměny postavy.
  • Absolvování seminářů a učení se v osobním kontaktu od nejlepších trenérů po celém světě. 
  • Stovky neuvěřitelných přeměn klientů protokolů Performance lifestyle.
  • První přirozený experiment přerušovaného hladovění na světě.
  • Titul z psychologie z klinické specializace.
  • Sám je důkazem efektivity vlastního systému.

 

Přednášky Performance lifestyle