Video-přednášky PERFORMANCE LIFESTYLE

Video-přednášky Performance lifestyle

Jedinečný zdroj informací z oblastí zvyšování výkonnosti,
přeměny postavy, biohackingu, optimalizace svého života, překonávání stinnných aspektů vlastní psychiky,
zdraví a léčby nemocí a mnoho dalšího.

Celkem 5 přednášek a skoro 24 hodin záznamů najdete v odboji na adrese:

 odboj.performancetraining.cz/prednasky

Stačí se zaregistrovat a v menu vlevo zvolit přednášky (ukázka zde), nemusíte mít aktivní členství.


 

1. PŘEKONÁNÍ VLASTNÍHO STÍNU 

CENA: 800 Kč
Délka: 2 hodiny
Zařazení: Přednáška pro širší veřejnost.

Tato přednáška se zabývá tím, jak může naše strava, cirkadiánní rytmus, životní styl a mikrobiom ovlivňovat naší psychiku.

Na přednášce se dozvíte:

  1. Co je to náš stín?
  2. Obnova cirkadiánního rytmu.
  3. Zvyšování adaptace na stres.
  4. Jak posílit mikrobiom pro zdravou psychiku (bez probiotik).
  5. Terapeutická funkce snů: Jak v nich pracovat s nevědomím.
  6. Nedostatek spirituality ve 21. století a vliv na psychiku (+ řešení).
  7. Proč dnes psychofarmaka selhávají a 4. psychiatrická revoluce.
  8. Protokol překonání vlastního stínu (léčby depresí a úzkostí).

2. MODERNÍ TRENDY VE STRAVĚ A SUPLEMENTACI 

CENA: 1000 Kč
Délka: 4 hodiny
Zařazení: Pokročilejší informace o stravě a suplementaci.
Témata:

  1. Spalování tuků: Problematika štítné žlázy při snahách o spalování tuků a možnosti naturální obnovy.
  2. Optimalizace zdraví: Leaky gut syndrom jako příčina řady nemocí i odolnosti na přeměnu postavy, a jak obnovit střevní bariéru.
  3. Zvyšování pracovní výkonnosti: Nejefektivnější nootropika pro zvyšování výkonnosti (na základě vědeckých výzkumů).
  4. Doplňky stravy: 5 základních doplňků zdraví pro zdraví a 5, které mají podobné účinky jako zakázané látky.
  5. Personalizace stravy: Nastavení makroživin s ohledem na Váš cíl a somatotyp.
  6. Genetika: Jak nás ovlivňují naše geny z hlediska vhodné stravy i suplementace a co o nich věda zatím zjistila.
  7. Fytoterapie: 3 rostliny, u nichž byl prokázán největší pozitivní efekt na zdraví, jak je dávkovat a kdy užívat.
  8. Zvyšování osobní pohody: 10 praktických tipů na zlepšení kvality Vašeho života.
  9. Spánek: 7 tipů jak maximálně zefektivnit svůj spánek bez léků a psychofarmak.
  10. Integrace: Hledání štěstí a snižování stresové zátěže. 

3. PŘEKONÁNÍ VLASTNÍHO OSUDU

CENA: 800 Kč
Délka: 3 hodiny
Zařazení: Přednáška pro širší veřejnost.

Jakou úlohu hraje genetika a jakou prostředí z hlediska zdraví, výživy, psychiky a sebenaplnění.

Probíraná témata (podrobně):

  • Mýtus univerzální stravy.
  • Vliv geografické polohy na naše stravování.
  • Jak by se mělo stravování lišit v zimě a v létě.
  • Genetika vs epigenetika při vzniku civilizačních onemocnění.
  • Nový pohled na kardiovaskulární onemocnění.
  • Cholesterol a jeho skutečný vliv na zdraví.
  • Nový pohled na diabetes a obezitu.
  • Leptin a jeho regulace.
  • Narušení cirkadiánního rytmu a vliv na vznik civilizačních onemocnění.
  • Protokol pro překonání vlastního osudu.
  • Psychika, temperament, stín a náš osud.
  • Jak se vymanit ze zažitých algoritmů a překonat svůj osud v osobním i pracovním životě.

4. NEUROHACKING A NOOTROPIKA

CENA: 1000 Kč
Délka: 4 hodiny
Zařazení: Přednáška pro pokročilé klienty.
Témata:

  1. Tři nejčastější problémy na úrovni mozku a jak je odstranit.
  2. 15 strategií, jak znásobit svou pracovní efektivitu.
  3. Jak maximalizovat svou schopnost učit se a dlouhodobou paměť.
  4. 10 life-hackingových tipů pro zvyšování motivace pro práci i trénink.
  5. Stimulanty, drogy a smart drugs vs nootropika při zvyšování výkonu.
  6. Základní pravidla při užívání nootropik.
  7. Kombinace nootropik – 3 konkrétní protokoly na 12 týdnů
  8. Úzkosti a deprese – negativní důsledek životního stylu zaměřeného na výkon.

 5. BIOHACKING 

CENA: 1500 Kč
Délka: 4 hodiny
Zařazení: Přednáška pro pokročilé klienty.

Na této přednášce zjistíte:

  • Ranní rutina 2.0 Pro pokročilé.
  • Jakou zvolit snídani a nootropika pro pracovní efektivitu + preferované stimulanty.
  • Biohack formy stravování (4 typy stravování).
  • Jak funguje náš cirkadiánní rytmus a jak jej optimalizovat ráno, během dne a večer.
  • Protokol pro zdraví očí pokud pracujete na počítači.
  • Večerní rutina + jaké zvolit brýle blokující modré světlo.
  • GUT Brain osa – a jak mikrobiom ovlivňuje naše zdraví.
  • Jak posilovat mikrobiom.
  • Co si nechat udělat v rámci hormonálních testů, a jak interpretovat výsledky.
  • Přírodná látky a strategie pro optimalizaci jednotlivých hormonů.
  • Genetika: MTHFR gen.
  • Proč jsou zdravé mitochondrie podkladem pro jakýkoliv biohacking.
  • Suplementační protokol pro mitochondriální zdraví.
  • Na hranici zákona: Smart drugs, drogy, mikrodózing.
  • 3 různé meditační metody pro nakopnutí kreativity.

 

 

PERFORMANCE LIFESTYLE

Performance lifestyle (PL) je komplexní stravovací systém, který funguje v České republice již od roku 2013 a za tu dobu jim prošlo několik tisíc klientů. Od profesionálních vojáků Armády ČR, profesionální sportovce z více než deseti různých sportů, přes podnikatele, manažery a pomáhající profese, až po běžné cvičence či ženy na mateřské. V posledních letech se však stále více a více zaměřuje také na prevenci vzniku civilizačních onemocnění, které se bohužel nevyhýbají nikomu z uvedených skupin lidí.

Z hlediska zdraví se systém PL zaměřuje na problematiku trávení, hormonů, imunity, ale také genů a epigenetiky.

V číslech:

  • Tisíce klientů, kteří jej aplikují na denní bázi.
  • 350 článků (zde na blogu a na odbojpt.cz).
  • 9 e-booků.
  • zatím 34 přednášek a 2000 účastníků.
  • a dalších 24 seminářů v rámci Univerzity PL za rok 2018.

Východiska poznatků systému Performance lifestyle jsou:

  • Analýzy aktuálních vědeckých výzkumů – oproštěné od nejčastějších chyb interpretace a špatné citace.
  • Vědomosti světově uznávaných kapacit z oblasti tréninku a výživy.
  • Léty osvědčené postupy z praxe špičkových doktorů moderní medicíny.
  • Propojení poznatků západní medicíny a tradičních lékařských systémů.
  • Osobní zkušenosti z praxe trenéra i psychologa.
  • Self-experimenty Adama Česlíka.
  • Výsledky stovek klientů z osobní praxe.
  • Kritériem pro začlenění jakéhokoliv poznatku do systému Performance lifestyle je přitom opakované potvrzení ve vědeckých výzkumech, které byly současně otestovány v reálné praxi.