Performance training 1.0

  • Zažíváte dlouhodobou stagnaci?

  • Chcete se vymanit z okovů neefektivního fitness tréninku?

  • Chcete budovat svalovou hmotu, ale zároveň spalovat tuk?

  • Nechcete pouze vypadat dobře, ale také budovat reálnou sílu a výkonnost?

 

PERFORMANCE TRAINING ZERO

Náročnost: Začátečník
Délka: 16 týdnů
Cena: 1000kč
pt zeroCíle:

  • Budovat strukturní základy (funkční svalovou hmotu).
  • Shodit přebytečný tuk.
  • Naučit se techniku základních cviků.
  • Vybudovat základy pro rozvoj maximální síly.
  • Pracovat na rozvoji svých pracovních a regeneračních kapacit.
  • Zvýšit svou výkonnost.

Obsahuje:

  • 16ti týdenní tréninkový plán, 4 fáze, 65 tréninků, 85 stran
  • Informace o principech PT 1.0
  • Příručka všech obsažených cviků
  • Informace o zapojených svalových skupinách, správném provedení, tipy a triky
  • Obrázky v HD kvalitě s popisy cviků
  • Full HD videa provedení všech cviků včerně alternativních a zpomalených záběrů
  • A další spoustu informací
Popis:

Úvodní tréninkový plán do systému Performance training (pro muže, pro ženy doporučuji začít od PT: La femme). Pokud se jedná o Váš první Performance training protokol a pokud máte kratší než roční zkušenost se silovým tréninkem, doporučuji vždy začít od PT ZERO a vybudovat pomocí něj nezbytné základy. V protokolu se také dozvíte potřebné informace o celém systému Performance training i o použitých tréninkových principech. Více informací ZDE.

Zakoupit

Pozn.: Dodržování PT ZERO je ideální propojit s detoxikačním protokolem z Performance lifestyle 2.0

 

RAISE THE BAR

Náročnost: Středně pokročilý
Délka: 12 týdnů
Cena: 1000kč

pt raise the bar2Cíle:
Budování čisté svalové hmoty.Rozvíjení maximální síly na 10 základních cvicích.Překonání stagnace v rozvoji svalové hmoty (kulturistický trénink).

Překonání stagnace v rozvoji maximální síly (silové rutiny).

Obsahuje:

12ti týdenní tréninkový plán zaměřený na maximální budování svalové hmoty.

58 stran A4, 4 fáze, 4-5 tréninků týdně.

Podrobný tréninkový plán na každý týden s využitím nových cviků a principů.

Příručku cviků s popisem a obrázky provedení, včetně full HD videí, obsahující téměř 100 cviků!

Automatické vypočítání použitých vah pro celý protokol dle Vašich maxim.

Začlenění deload fáze (3 spec. tréninky).

Pojednání o principech, rady, vysvětlení použitých postupů a spousta dalšího..

Popis:

Tréninkový plán určený jako mezistupeň mezi protokoly PT ZERO a Renegade of training. V rámci PT 1.0 je jeho cílem, na pevně vybudovaných základech, vytvořit nezbytnou svalovou hmotu a to pomocí kombinace principů silového a kulturistického tréninku. Pokud máte alespoň roční zkušenost se silovým tréninkem a základními cviky, můžete jej zařadit jako první protokol v rámci systému Performance training. Více informací ZDE.

Zakoupit

 

PERFORMANCE TRAINING 1.0: Renegade of training

Pro pokročilé Maximalizace performance Překonání stagnace

16ti týdenní zakončující protokol, který je bestsellerem systému Performance training a který byl zároveň prvním protokolem, který byl publikován pro širší veřejnost. Za poslední 3 roky dovedl k neuvěřitelným výsledkům stovky klientů, to je však vykoupeno jeho extrémní náročností, díky které je vhodné zařadit jej až po dvou předchozích protokolech nebo po alespoň 2 letech zkušeností se silovým tréninkem.

V jeho rámci se setkáte s tréninkem komplexně budujícím Vaší výkonnost – performance. Naučíte své tělo snášet neuvěřitelné tréninkové dávky, zvládat série o nevídané intenzitě a maximalizovat své regenerační schopnosti. Více zde.

Renegade of training nejefektivněji využijete, pokud máte méně než 12% tělesného tuku a chcete současně nabírat svalovou hmotu a shazovat tuk. Dále pokud zažíváte v silovém tréninku dlouhodobou stagnaci a v neposlední řadě, pokud chcete vystřelit do nebe svá maxima na 4 základní cviky. Pro maximální výsledky je vhodné jej zkombinovat s dialektickým protokolem z Performance lifestyle 2.0.

Cena: 1000kč

Zakoupit

Přehled ostatních navazujících a stravovacích protokolů naleznete na www.performancetraining.cz

 

vsechny protokol uzke