PERFORMANCE LIFESTYLE 3.0

Performance lifestyle (PL) je komplexní stravovací systém, určený k přeměně postavy (nabírání svalové hmoty, spalování tuků, rekompozice), zvyšování fyzického (při sportu, tréninku) i psychického výkonu (při práci, podnikání, tvorbě, studiu) a celkové optimalizaci životního stylu.

Jeho třetí a nejvyšší stupeň Performance lifestyle 3.0 přidává do hry doposud opomíjená témata optimalizace zdraví, prevence a léčby nemocí a hormonální a neurotransmiterovou optimalizaci.
Východiska poznatků systému Performance lifestyle jsou:

 

  • IMG_9762Analýzy aktuálních vědeckých výzkumů – oproštěné od nejčastějších chyb interpretace a špatné citace.
  • Vědomosti světově uznávaných kapacit z oblasti tréninku a výživy (jako je v současnosti světově nejvíce ceněný trenér Ch. Poliquin – na obrázku vpravo s Adamem Česlíkem během semináře na Hawaii).
  • Léty osvědčené postupy z praxe špičkových doktorů funkční a celostní medicíny.
  • Systémy východní medicíny v konjukci s tradiční medicínou Evropskou.
  • Osobní zkušenosti z praxe trenéra i psychologa.
  • Self-experimenty Adama Česlíka.
  • Výsledky stovek spokojených klientů od profesionálních sportovců a vojáků po ženy v domácnosti.
  • Kritériem pro začlenění jakéhokoliv poznatku do systému Performance lifestyle přitom je opakované potvrzení ve vědeckých výzkumech, se současným nezávislým potvrzením trenérské kapacity či doktora světové úrovně a následné otestování ve vlastní praxi.

 

S kterým systémem Performance lifestyle začít? Pokud jste začátečník s jakýmkoliv stravováním, bude pro Vás nejlepší začít s protokolem PL 3.0 Optimalizaci zdraví. Díky němu zajistíte, že všechno jídlo a suplementy, které jíte a užíváte dokáže Vaše tělo skutečně využít, dále odstraníte skryté potravinové intolerance a provedete detoxikaci organismu i jater, takže pak budete fungovat lépe a efektivněji.

Pokud pak máte problémy s odolností na přeměnu postavy nebo vleklejší zdravotní obtíže, doporučuji zakoupit knihu PL 3.0 Efektivní postupy pro přeměnu postavy, kde se dozvíte, jak naše tělo funguje a jak ja něj působí strava, stres a okolní prostředí z hlediska hormonů. V knize naleznete také podrobné popisy jednotlivých hormonů a kde si udělat krevní testy. Kniha současně slouží jako úvod do somatypologie PL 3.0, kdy zjistíte, jaký další postup je pro Vás nejvhodnější.

A konečně, pokud Vás zajímá spalování tuků a/nebo trpíte odolností na budování svlalové hmoty je pro Vás určen PL 3.0 Fat burning protokol, ve kterém naleznete 4 fáze a 3 různé styly stravování, díky kterým zjistíte, jak se musíte na základě své individuality dlouhodobě stravovat pro zdraví  i výsledky. Jeho primárním cílem je samozřejmě spálit co nejvíce tukové tkáně as fast as possible (ideálně do 8% BF) a sekundárním pak hormonální optimalizace inzulínu, estrogenů a štítné žlázy.

 

PL 3.0 Efektivní postupy pro přeměnu postavy – 1500 Kč

ZAKOUPIT

 

Jednotlivé specializační protokoly se zakupují v rámci Efektivních postupů. Jedinou výjimkou je protokol PL 3.0 Optimalizace zdraví

 

SPECIALIZAČNÍ PROTOKOLY

 Zakoupit  Zakoupit

Mgr. Adam Česlík

Mýty o stravě 1 - objemová fázeTvůrce a majitel tréninkového systému Performance training a stravovacího systému Performance lifestyle. Jeho tvrdý a nekompromisní přístup přinesl výsledky tisícům klientů, ať již v osobní praxi nebo prostřednictvím tréninkových a stravovacích protokolů.

  • Deset let trvající praxe v oblasti zvyšování výkonu a přeměny postavy.
  • Absolvování seminářů a učení se v osobním kontaktu od nejlepších trenérů po celém světě. 
  • Stovky neuvěřitelných přeměn klientů protokolů Performance lifestyle.
  • První přirozený experiment přerušovaného hladovění na světě.
  • Titul z psychologie z klinické specializace.
  • Sám je důkazem efektivity vlastního systému.

 

Proběhlé přednášky a semináře

 

ROZŠIŘUJÍCÍ INFORMACE:

Na tomto blogu naleznete řadu článků z oblasti Performance lifestyle, které Vám pomohou získat povědomí o tom, v čem se tento systém liší od běžného fitness stravování. Pokud Vám to nebude stačit, můžete si své znalosti o PL 2.0 rozšířit těmito způsoby:

  1. Protokol Performance lifestyle 3.0: Optimalizace zdraví ZDE.

  2. Základní přehled stravovacích protokolů Performance lifestyle  ZDE.

  3. Má diplomová práce o přerušovaném hladovění a různých dietách ke stažení ZDE.

  4. Vybrané reference klientů (členů odboje). ZDE.

  5. Obecně o Performance training. ZDE.

  6. Tréninkové a stravovací protokoly. ZDE.